سیدرضا نریمانی


لینک دانلود

یا حسین ، یا حسین ، یا حسین

نمیدونم تا به کی ، باید آقا بمونم
رفیقام شهید بشن، ولی من جا بمونم
دنبال شهادتم، ولی عُرضه ندارم
یه نگاه به من بکن، میدونم گُنَه کارم
خیلی دلتنگ میشی از سفر جا بمونی
رفیقات شهید بشن باز تو تنها بمونی
اونقدر آشوبم که دلم آروم نمیشه

پرسیدن تو کی میری چی بگم روم نمیشه
همه آرزوم اینه، روی پات شهید بشم
عاقبت به خیر بشم، آقا رو سپید بشم
نمیدونم قرارِ مرگه من کجا باشه
همه ی ترسم اینه، مجلس گناه باشه
خوشا به حال اونی که، برای دینش خون میده
سلام میده به ارباب و رو پای زهرا جون میده
اباعبدالله ، اباعبدالله
خوش به حال شهدا، وقتی خواستن جون بدن
دردی حس نکردن و غرق در لبخند بودن
دست رو سینه میذارن، یه کلام میگن حسین
روحشون پر میکشه توی بین الحرمین
تنها دلخوشی من، شده یک سنگ مزار
توی این دنیا فقط، همین مونده یادگار
چه جوری دل بکنم، مگه دوری آسونه
دل من تنگ براش،میگیره باز بهونه
تو رفتی من تنها موندم، تو اوج سختی ها موندم
تو پیش اربابی و من، تو حسرت و غم ها موندم
اباعبدالله اباعبدالله
منم و خاطره هات، منم و عکس های تو
هنوزم حس میکنم، رو سرم دستهای تو
توی خواب دیدم تو رو، توی کربلا بودی
داشتی لبخند میزدی، غرق در صفا بودی
خوش به حالت که شدی، آخر عاقبت به خیر
دعا کن منم بشم، یه کسی مثل زهیر
من کجا، شما کجا، شما رو سپید شدی
شما روی دامن فاطمه شهید شدی
حسین.....
تو بودی تنها درمونم نگاهم کنی ممنونم
کنار قبرت میشینم زیارت نامه میخونم
من کجا، شما کجا، شما رو سپید شدی
شما روی دامن فاطمه شهید شدی
خیلی دلتنگ میشی از سفر جا بمونی
رفیقات شهید بشن باز تو تنها بمونی
تو بودی تنها درمونم نگاهم کنی ممنونم
کنار قبرت میشینم زیارت نامه میخونم
اباعبدالله حسین ، اباعبدالله حسین
حسین، حسین، حسین.....